Зміст
ВСТУП 2
1 РОЗРОБКА СТРУКТУРНОЇ СХЕМИ ІГРОВОГО ТРЕНАЖЕРА УВАГИ 3
1.1 Огляд існуючих рішень для реалізації тренажера уваги 3
1.2 Завдання на курсову роботу 4
2 ВИБІР ЕЛЕМЕНТНОЇ БАЗИ ДЛЯ СИСТЕМИ ІГРОВОГО ТРЕНАЖЕРА УВАГИ 5
2.1 Керуючий елемент 5
2.2 Матрична клавіатура 8
2.3 Резистор 9
2.3 РК-дисплей 11
3 АЛГОРИТМ ФУНКЦІОНУВАННЯ ІГРОВОГО ТРЕНАЖЕРА УВАГИ 14
3.1 Розробка алгоритму 14
3.2 Програмування керуючого елементу 15
4 РОЗРОБКА СХЕМИ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ПРИНЦИПОВОЇ ТА ДІАГНОСТИКА ЇЇ РОБОТИ 17
4.1 Опис основних взаємозв’язків між елементами схеми 17
4.2 Емуляція роботи тренажера 18
ВИСНОВКИ 20
ПЕРЕЛІК ПОСИЛАНЬ 21
ВСТУП
Розвиток комп’ютерної схемотехніки є основою удосконалення архітектури комп’ютерів, якісного підвищення їхньої продуктивності та надійності, істотного зменшення масових та габаритних показників. Комп'ютерна схемотехніка — це науково-технічний напрям, що охоплює проблеми проектування і дослідження схем електронних пристроїв радіотехніки і зв'язку, обчислювальної техніки, автоматики і інших областей техніки.
Технічні засоби комп'ютерної схемотехніки залежно від функцій, які вони виконують, поділяють на елементи, функціональні вузли і пристрої, а також мікропроцесори та комп'ютери. Вони призначені для оброблення дискретної інформації і тому називаються цифровими. Технічні засоби комп'ютерної схемотехніки в даний час основані на інтегральних мікросхемах (IMC) різного ступеня складності.
Arduino Uno — відмінний варіант плати для створення своїх перших проектів і розумних пристроїв. Унікальність Ардуіно полягає в тому, що навіть недосвідчений користувач зможе створювати різні складні цифрові пристрої, при цьому особливо не вдаючись в теорію. Раніше, наприклад, для цього були потрібні програматори, глибокі знання цифрової електроніки, програмування.
Звичайно, плідна робота вимагає деяких знань: схемотехніки, електроніки, і навіть основ програмування на мові С++. Однак це нескладно, якщо все докладно розглянути і вивчити. Показана вище плата не є єдиною платою в цьому сімействі.
Місця використання Arduino можна перераховувати довго, так як можливості її нічим не обмежені. За допомогою цього пристрою можна спроектувати безліч різних систем, які будуть допомагати людині в побутових ситуаціях, а також в промисловому виробництві, медицині та інших сферах нашого життя.
Моїм завданням курсової роботи є розробка ігрового тренажера уваги. Ця тема має несподівано багато можливостей для застосування. Наприклад, окрім банального використання в розважальних цілях, можна тестувати вміння концентрувати свою увагу під час прийому на роботу, яка вимагає бути довгий час в зосередженому стані (наприклад диспетчер авіаперевезень). Ще, як варіант, запровадити обов’язкове проходження водіїв громадського транспорту хвилинного тесту на тренажері перед початком рейсу — для запобігання водіння в неадекватному/втомленому стані.
В процесі розробки курсової роботи буду користуватися комп’ютером, на базі ОС Windows 10 Pro. Розробляти схему ігрового тренажера уваги та перевіряти його працездатність буду в середовищі Tincercad, писати код для мікроконтролера буду на мові C. Для оформлення даної роботи буду використовувати MS Word 2019.
1 РОЗРОБКА СТРУКТУРНОЇ СХЕМИ ІГРОВОГО ТРЕНАЖЕРА УВАГИ
1.1 Огляд існуючих рішень для реалізації тренажера уваги
Тренажери в сучасному розумінні з’явилися, коли виникла необхідність масової підготовки фахівців для роботи або на однотипному обладнанні, або з схожими робочими діями. У зв'язку з швидкою комп'ютеризацією світової спільноти, зі створенням найскладнішої техніки, експлуатація якої пов'язана з ризиком для життя не тільки однієї людини, але і людства в цілому, виникла ціла індустрія - тренажерні технології.
Тренажерні технології - це складні комплекси, системи моделювання та симуляції, комп'ютерні програми та фізичні моделі, спеціальні методики, створювані для того, щоб підготувати особистість до прийняття якісних і швидких рішень. Тренажерні технології виникли і отримали найбільший розвиток там, де ...